مرصوص کاشان

دانشجویان مرصوص

مرصوص کاشان

دانشجویان مرصوص

به امید حرکتی جهادی

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ

انشاالله 25 فروردین عازم عمره مفرده هستیم و توفق پیدا کردیم که بعد از عمره بلافاصله یه سفر کربلا بریم

به امید خدا به یاد همه بزرگواران طرح خواهم بود.

اگر یه وقت پیام گذاشتید جواب ندادم گمان مبرید که طرح تعطیل شده!

منتظر خبرهای خوب هستیم


به امید حرکتی قوی و شتابان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
بنیان مرصوص

نظرات  (۶)

سلام 
بسیار عالی
"""فاطمیون"""
منتظرته-ب روزیم 
eheyat.blog.ir
سلام استاد
چه پیام بگذاریم چه نگذاریم انچه فعلا میبینیم تعطیلی طرحه!اصلا کسی هم باقی مونده ؟!
پاسخ:
سلام علیک
شاید قدری کم لطفی فرموده باشد
اما اگر پیشنهادی دارید که بنده انجام نداده ام مشتاقانه می پذیرم
بنده با تمام مشغله ای که دارم حتی اعلام آمادگی کردم که می توانم جلسات حضوری هفتگی یا دو هفته در میان داشته باشیم اما از طرف مسئولین هیچ اقدامی نشد
جالب است بدانید تا به حال بسیج چند جلسه گفته است و بنده در تمام آنها حضور پیدا کردم و قسمتی از موضوع کار جلسات هم همین مطالعات بود
سلام استاد، وقتتون به خیر!
انشاالله که سفرتون بسلامت و مقبول حضرت باری تعالی.
طلب دعای ویژه و خاص برای خودم و همه دوستان دارم.
ما هم منتظر خبرهای خوب هستیم و دعاکنید انشالله این طرح هم عاقبت به خیر بشه.
در پناه خدا
پاسخ:
سلام علیکم
انشاالله خدا قسمت شما کند
دعاگو بودیم
مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
"قسمتی از موضوع کار جلسات هم همین مطالعات بود"واقعا از شنیدن این جمله ناراحت شدم هیچکس نگفت حتی شما هم در وب اشاره ای نکردید!
"قسمتی از موضوع کار جلسات هم همین مطالعات بود"واقعا از شنیدن این جمله ناراحت شدم هیچکس نگفت حتی شما هم در وب اشاره ای نکردید!
پاسخ:
اینکه ناراحت شدید خیلی خوب است معلومه دغدغه دارید
اما بنده چگونه اطلاع رسانی کنم؟!!! البته گمان می کردم اطلاع دارید
حالا
گذشته ها گذشت
از این هفته اطلاع رسانی شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">